994239 641163185894033 1366745072 n  بهترین حرکت برای توپی شدن عضلات

یک تمرین خوب برای قسمت رویی عضله های پا و باسن را برای شما معرفی می کنیم ، که حرکت لانج نام دارد و آموزشهای لازم را در این باره به شما توصیه می کنیم ،که یکی ار حرکات بسیار عالی در بدنسازی است.

یکی از بهترین حرکات برای بخش رویی عضلات پا و توپی شدن عضلات باسن .

نکته : تو ایران باب شده این حرکت رو به اشتباه “لانگ” میخوونند که دلیلشم بخاطر املای کلمه انگلیسی این حرکت است “Lunge” .

“Lunge” در زبان انگلیسی اگه تو دیکشنری هم ببینید , به حرکت رو به جلوی پا در ورزش شمشیر بازی اطلاق میشه که شباهت زیادی به دامنه حرکت پا در این حرکت داره .

نکته : در حین اجرای حرکت به هیچ وجه نباید زانوهاتون از سر انگشتاتون جلوتر بیاد چون فشار زیادی به مفصل زانوتون میاره (میتونین تو عکس مشاهده کنید) و برای فشار بیشتر به عضلات پای جلوئیتون , پای عقبتون رو کاملا بشکونید نه فقط خم کنید .

تکنیک شدت دهنده : اجرای این حرکت بر روی استپ , خودش یک نوع “تکنیک شدت دهنده” بحساب میاد چون میشه همین حرکت رو به صورت ساده یعنی پای جلویی رو ,روی استپ نگذارید هم انجامش داد .

پیشنهاد میکنم حتما برای در اومدن عضلات کوتاه بالای پاتون , حتما از این حرکت بهره لازم رو ببرید , میتونید به عضلات روی پای (Dexter Jackson) دقت کنید .

برای این حرکت ۳ ست ۱۲/۱۵ تکراره عالیه .


پیشنهادی:

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84 %D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2  %D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87 %D8%A7   بهترین حرکت برای توپی شدن عضلات

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series

همراه با هدیه ویژه :آموزش بدنسازی با رونی کلمن

 naghdi1  بهترین حرکت برای توپی شدن عضلاتposti1  بهترین حرکت برای توپی شدن عضلات

ادامه مطلب آموزش کامل بدنسازی – Muscle and Fitness