562661 651478024882039 1991435236 n روش تمرین جهت برطرف کرن نقاط ضعف عضلات

تحریک عضلات

این روش یک روش ثابت شده است و خیلی هم ساده می باشد در این تمرین عضله مورد نظر را بین حرکات دیگر تمرین می دهید .

برای مثال اگر در حال انجام دادن تمرینات پا هستید و عضلات پشت بازو شما عضله ای است که ضعف دارد ان را بین ست های حرکات مربوط به عضلات پا کار کنید و برای نمونه حرکت پشت بازو سیم کش را انجام دهسد . این روش تمرین یک روش بسیار عالی جهت تحریک عضلات (در عین حالیکه برنامه تمرینی خود را هم عوض نکرده اید ) می باشد .
ماهمگی دارای نقاط ضعفی در عضلات هستیم یکی از بهترین روشهابرای فائق شدن بر این ضعف استفاده از روش اولویت حرکتی است .

عضلات را به هر طریقی که میتوانید وادار به رشد کنید

تحریک عضله به هر طریق باعث شوک عضلانی شده و رشد عضلانی را در پی خواهد داشت .

در این روش تمرینی به عضله شوکی را وارد می کنیم که هیچ وقت فراموش نکند.

بجای انجام دادن ۲ تا ۳ ست از چند حرکت مربوط به یک عضله می اییم و یک ست از تمام حرکات مربوط به ان عضله را انجام میدهیم .

یک برنامه معمولی برای عضلات سینه بطور نرمال به این صورت است.

پرس سینه ۳ ست

پرس بالا سینه ۳ ست

قفسه سینه با دمبل ۳ ست

برنامه تمرین رشد عضلات به این صورت می باشد ( یک ست از هر حرکت انجام میدهیم ) :

۱ – پرس سینه با هالتر

۲- قفسه سینه با دمبل

۳ – زیر سینه با هالتر

۴- قفسه بالا سینه

۵- پک دک pec dec یا ماشین قفسه با دستگاه

۶- پارالل

۷- شنا سوئدی و ….

هدف وارد کردن فشار به عضله از تمام جهات می باشد .


پیشنهادی:

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84 %D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2  %D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87 %D8%A7  روش تمرین جهت برطرف کرن نقاط ضعف عضلات

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series

همراه با هدیه ویژه :آموزش بدنسازی با رونی کلمن

 naghdi1 روش تمرین جهت برطرف کرن نقاط ضعف عضلاتposti1 روش تمرین جهت برطرف کرن نقاط ضعف عضلات

ادامه مطلب آموزش کامل بدنسازی – Muscle and Fitness