normal 276274 orig  ورزش های عمومی باعث کم اشتهایی می شود

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ دوچرخه‌سواری و طناب زدن بیشترین تاثیر را در این موضوع می‌گذارند. پزشکان با بررسی روی گروه‌های داوطلبان پی برده اند که پس ازدوچرخه‌سواری یا طناب زدن افراد علاقه‌ای به خوردن غذاهای چرب یا شیرین ندارند و میزان علاقه آنها کمتر از مواقع عادی است و همگی پس از حدود ۱۵ دقیقه از خوردن غذا سیر می‌شوند، در نتیجه به تدریج وزن متعادل بدن خود را بدست می‌آورند.

 به تازگی پزشکان دریافته‌اند که ورزش کردن به خصوص طناب زدن و دوچرخه‌سواریبرای لاغرشدن اثر بسیار عالی دارند. تحقیقات جدید نشان می‌دهند که ورزش های عمودی باعث ایجاد نوعی حرکت در روده‌ها می‌شوند که این اتفاق باعث کم‌شدن اشتها می‌شود. گفتنی است؛ این کم شدن اشتها باعث می‌شود تا فرد دیرتر احساس گرسنگی نماید و تمایل به خوردن در او کمتر شود.