110 1 آموزش تصویری تمرین رول شکم

در این بخش برای شما آموزش تصویری  رول شکم ر ا اموزش میدهیم  که رول شکم یک تمرینی برای عضلات اصلی شکم  و شانه ها است که به میله و وزنه و غلتک نیاز دارد و یک ورزش متوسطی است باهم  این آموزش را می بینیم

اطلاعات تمرین :

نام تمرین : رول شکم
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : شکم
عضلات دیگر : شانه ها
تجهیزات : میله همراه وزنه – غلتک
سطح تمرین : متوسط

84085156174863244983 آموزش تصویری تمرین رول شکم

آموزش تمرین :

۱٫غلتک رو با هر دو دست نگه دارید و روی زمین زانو بزنید .
۲٫ حالا مکان غلتک در جلو و مقابل شما قرار دارد.زانوها روی زمین است و آماده حرکت رو به جلو . این وضعیت شروع خواهد بود .
۳٫ به آرامی غلتک رو به سمت جلو حرکت دهید . بدن شما به حالت کشیده قرار بگیرد . تا آنجایی به جل بروید که تمام پشت بدن شما صاف شود و حدفاصل یک کف دست بین بدن و زمین برای شما فاصله باشد .
۴٫در طول حرکت به آرامی تنفس خود را انجام دهید .
۵٫ عضلات خود را محکم نگه دارید .
۶٫بعد از یک مکث در حالت کشش ، به وضعیت شروع برگردید و به آرامی شروع به تکرار حرکت نمایید .

نکات تمرین :

این تمرین برای افراد مبتلا به مشکلات کمر و یا فتق توصیه می شوند.
اگر این تمرین را به صورت اریب انجام دهید ، عضلات مورب شکمی را نیز تقویت نموده اید

26877843458765970103 آموزش تصویری تمرین رول شکم

42656393756249781613 آموزش تصویری تمرین رول شکم


پیشنهادی:

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84 %D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2  %D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87 %D8%A7  آموزش تصویری تمرین رول شکم

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series

همراه با هدیه ویژه :آموزش بدنسازی با رونی کلمن

 naghdi1 آموزش تصویری تمرین رول شکمposti1 آموزش تصویری تمرین رول شکم

ادامه مطلب آموزش کامل بدنسازی – Muscle and Fitness