ورزش برای سوزاندن کالری آموزش تصویری شنای مثلثی

در این پست طریقه شنا کردن مثلثی را برای افراد مبتدی بشکل تصویری آموزش می دهیم فقط کافی است ببینید و یاد بگیرید

وزن خود را بر روی دست ها ی خود بیندازید. باسن خود را بالا آورده و ماهیچه های شکم را منقبض نمایید. کمر باید در این حالت کاملا صاف باشد. دست های خود را زیر سینه بگذارید و با کمک انگشت شست و سبابه شکل یک مثلث را بر روی زمین درست کنید. با آرنج خود زاویه ای درست کنید؛ البته باید دقت داشته باشید که آرنج ها به سمت پشتتان باشند. رفته رفته میزان خمیدگی آرنج ها را بیشتر کنید و به آرامی بدن خود را پایین آورید تا بینی شما به زمین برسد، سپس مجددا به حالت اولیه بازگردید. گردن شما باید با ستون مهره ها در یک راستا قرار بگیرد (سرتان را به سمت بالا و یا پایین متمایل نسازید). برای شروع می توانید این تمرین را برای ۳ ست ۱۰ تایی تکرار کنید و به مرور زمان تعداد دفعات آنرا تا ۲۰-۱۵ مرتبه نیز افزایش دهید. اگر به شنا عادت دارید و با ۲۰ بار تکرار احساس خستگی نمی کنید، می توانید زانوهایتان را نیز از زمین بلند کنید و وزن خود را بر روی انگشتان پا و دست ها وارد آورید

 

1185708 506813239393185 632264827 n آموزش تصویری شنای مثلثی