پرتقال و سلامتی ، نقش پرتقال در تناسب اندام

1461728 557579684316540 819266948 n 300x199 پرتقال و سلامتي ، نقش پرتقال در تناسب اندام

نقش پرتقال در تناسب اندام

پرتقال و سلامتی: افزایش مقدار کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما کمک خواهد کرد. برای این کار نیازی نیست صبح تا شب پاکت شیر دست تان باشد مواد غذایی دیگری هم هستند که می توانید کلسیم دریافتی خود را با خوردن آن ها افزایش دهید.

 

همه پرتقال را به عنوان منبع ویتامین C می شناسند اما شاید ندانید که از خوردن یک پرتقال درشت ۷۴ میلی گرم کلسیم به بدن شما خواهد رسید. در عین حال پرتقال پتاسیم مورد نیاز بدن شما را نیز تامین خواهد کرد. کلسیم در تنظیم وزن ،لاغری و تناسب اندام نقش مهمی دارد.

اگر پرتقال را بعد از غذا به عنوان دسر بخورند دهان را پاک و ضدعفونی می‌کند ترشحات اسید معده را زیاد می‌کند و عمل هضم را اسان تر می‌سازد. به همین جهت علاوه بر مصرف پرتقال در طی روز؛ مصرف آن بعد از غذا به همه افرادی که سو هاضمه دارند و مبتلا به یبوست‌های سختی شده‌اند توصیه می شود. فرنو


اموزش تناسب اندام در ۹۰ روز

%D8%A2%D8%A8 %DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86 %DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C %D8%B4%DA%A9%D9%85 پرتقال و سلامتي ، نقش پرتقال در تناسب اندام

توضیحات بیشتر