کاهش وزن در فصل پائیز

545723 472564092775011 185865605 n 300x300 كاهش وزن در فصل پائیز

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد .یکی از راه های مناسب برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مناسب تعذیه مناسب است.تغذیه نقش مهمی در کاهش وزن افراد دارد.در این مقاله به  کاهش وزن با استفاده از میوه ها و سبزیجات فصل پاییز  می پردازیم.

با فرارسیدن فصل پاییز مواد غذایی و سبزی‌جاتی در دسترس مردم قرار می‌گیرند که سرشار از ویتامین و فیبر هستند اما کالری بسیار کمی دارند. هر صد گرم قارچ تنها ۲۰ گرم کالری دارد در حالی که سرشار از پروتئین و مواد معدنی است.

مصرف میوه و سبزی در میان وعده ها باعث کاهش وزن می شود.

چاقی عبارت است از افزایش بیش از حد بافت چربی بدن که عوارض متعددی به دنبال دارد که برای کاهش آن قرار دادن میوه و سبزی در میان وعده ها یکی از راههای مؤثر است.

به گفته متخصصان؛ قارچ دارای مس سلنیوم و آنتی اکسیدان است که به سلامت روده بزرگ کمک می‌کند.

کرفس نیز از سبزی‌جات کم کالری پاییزی و سرشار از فیبر است که موجب کاهش وزن می گردد.هر صد گرم کرفس تنها ۲۰ گرم کالری دارد و سوخت و ساز چربی‌ها را در بدن افزایش می‌دهد.

مطالعات نشان می‌دهد، اگرچه سیب به اندازه سبزی‌جات کم کالری نیست اما به علت خواص فراوانی که دارد نباید از رژیم غذایی حذف شود. سیب سرشار از فیبر، پتاسیم و انواع ویتامین‌هاست و به راحتی هضم می‌شود.

کاهو کم کالری است و احساس سیری طولانی مدت ایجاد می کند زیرا سرشار از فیبر است. بسیاری از افراد برای کاهش وزن  از این ماده ی غذایی استفاده می کنند.

بلال هر بلال به طور متوسط حاوی ۸۳ کالری است. این ماده غذایی خوشمزه سرشار از پتاسیم و تیامین ( ویتامین ب ۱) است و حاوی میزان قابل توجهی فیبر و پروتئین است. بلال جلوی اشتهای زیاد را می‌گیرد و سیری طولانی مدتی ایجاد می‌کند.

همچنین خوردن سبزیجاتی همچون شلغم قبل از وعده‌های غذایی اصلی به دلیل دارا بودن فیبر بالا و کالری کم موجب افزایش سوخت و ساز بدنو کاهش وزن افراد می‌شود.

 

 

 

 

 


%D8%A2%D8%A8 %DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86 %DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C %D8%B4%DA%A9%D9%85 كاهش وزن در فصل پائیز

 
اگر از چربی های اضافه روی شکم و اطراف شکم خسته شده اید  مطلب را دنبال کنید
 

به راحتی میتوانید با تمرینات abs

عضلات شکم و کمر خود را تقویت کنید و

چربی های اضافه شکم را آب کرده به تناسب اندام دلخواه برسید

 

همه آنچه برای رسیدن به یک فرم شکم،

کمر و میان تنه زیبا و ایده آل به آن نیاز دارید.

 

برنامه تمرینی منحصر به فرد برای تکه تکه کردن ماهیچه های شکم!

چربی سوزی به روش Abs -آب کردن چربی های اضافه شکم

 

تقویت ماهیچه های شکم و کمر

 شش تکه کردن عضلات شکم(۶پک شکم)

از بین بردن چاقی به روش Abs

آب کردن چربی های مقاوم!

رفع  گودی کمر ، قوس کمر،جلو آمدن شکم

 رفع مشکلات در ستون مهره ها و…

 

naghdi1 كاهش وزن در فصل پائیزposti1 كاهش وزن در فصل پائیز